Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shuffle för 495:-

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-09-17 22:11

Var i Norrköping i helgen.

Döm om min förvåning när jag i en Expert-butik i en av galleriorna såg en iPod Shuffle 1Gb för 495:- Kan det verkligen stämma? Har de så dålig koll att de märkt den fetgalet?

Bor du i Norrköping så rusa dit och slå till innan de upptäcker missen. Själv är jag tyvärr inte intresserad av shufflen så jag lät bli att slå till på den.

Du menar gamla versionen? Kanske så att de säljer ut de nu när den nya kommer

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-09-18 16:31
Ursprungligen av SuperElliz:

Du menar gamla versionen? Kanske så att de säljer ut de nu när den nya kommer

Nej... jag menar den nya versionen med 1Gb. Den gamla fanns aldrig med 1 Gb.

• Medlem
  • International user
  • 2006-09-18 17:28

jo den gamla fanns både meg 512mb och 1024.

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-09-18 18:06
Ursprungligen av troy100:

jo den gamla fanns både meg 512mb och 1024.

Oki... såg den gamla ut som ett litet clip som man kan nypa fast i fickan. För det gjorde den här som fanns på Expert i Norrköping. Påminnde rätt ordentligt om Apples radiomodul man kan köpa till.

• Medlem
  • International user
  • 2006-09-18 18:28

tror inte att det var den nya shufflen, den kan man inte köpa en, applestore skickar dom i oktober och det brukar alltid ta ett bra tag innan de kommer ut i butikerna.

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-09-18 18:30

okej då var det nått annat... för de gamla gröna kartongerna känner jag mycket väl till. Kanske var radion då helt enkelt. I så fall har Apple problem.

• Medlem
  • Karlstad
  • 2006-11-01 11:52

den kostar 495:- här i karlstad också i apple affären vid stora torget.. men 1G känns sååå ute

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-11-01 15:24
Ursprungligen av ArnoldK:

den kostar 495:- här i karlstad också i apple affären vid stora torget.. men 1G känns sååå ute

Mmm det visade sig andra gången jag var inne i butiken någon vecka senare att det var det lilla radio-tillbehöret som man prismärkt som iPod Shuffle 1Gb. Noll koll, jo tack.

• Medlem
  • Huddinge
  • 2006-11-01 22:07

Spooky spooky, scary scary, å så kör Experten sin "expert" reklam. Dom är dumma!

• Medlem
  • 2006-11-08 11:15

Haha! Och jag som nästan började jobba där
Men det var för dålig lön.... Nya shuffle fanns knappt nånstans i norrköping, jag hitta den bara i ds store. (bor oxå i norrköping alltså)

När Macademic i Uppsala bytte namn till Jumac sålde de shuffle G2 för 495. Dock bara under den namnbytardagen.

1
Bevaka tråden