Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Knas med nya iTunes?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Halmstad
  • 2006-09-20 21:20

Hallå. För några dagar sedan uppdaterade jag mitt gamla iTunes till nya 7.0.. Har någon mer märkt att det knasar att lägga in låtar på ipoden? Den överför ungefär 5 låtar sen slutar den, det står "Uppdaterar iPod, koppla ej ifrån" Sedan tas allt bort som man vill lägga in.. Någon mer med samma problem?

//Trino

Nya iTunes e heltkasst! Ibland så knastrar mina låtar, ibland inte! och om jag spelar spel lr har ngt annat ljud på datorn samtidigt så hackar låtarna i iTunes när jag spelar upp dom, min polare har exakt samma problem som ajg, Skärpning apple och ge oss en uppdatering NU!

Jag får "bara" grafikbuggar - rubrikerna blir oläsliga, man rättar till med att klicka på en annan spellista sedan tillbaka - men det är välkänt att folk har problem med iTunes 7, specielt för Windows. Apple stressade lite denna gång á la Microsoft...

Mitt iTunes funkar utmärkt...

• Medlem
  • 2006-09-22 18:37

Mitt nya iTunes 7 funkar KLOCKRENT

De flesta nya produkter barnsjukdomar i början, speciellt inom IT. Apple och andra stora tillverkare kan inte testa alla kombinationer av pc och mjukvara som finns på våran planet.

Som tur är det ofta enkelt att fixa buggarna med en ny firmware eller annan mjukvaru uppdatering.

Att vänta ett par månader efter en ny IT produkt är släppt brukar ge en mer stabil version, men hur kul är det.

Jag köpte mig en blå Nano, fungerar hur bra som helst!

• Medlem
  • 2006-09-23 15:27

Okej, har en "flaw" på mitt iTunes... Gapless playback funkar inte som de säger, istället för att sätta ihop låtarna på min så hoppas den över en låt och börjar på låten som är efter den som egentligen skall ljuda in. Störande, men hoppas på att de släpper en uppdatering omgående.

• Medlem
  • Halmstad
  • 2006-09-23 17:29

Jag stör mig grovt på problemet... Så nu har jag gått tillbaka till den förra versionen av iTunes, och med den versionen funkar det fint.

mitt itunes 7 verkar funka stabilt :), hände dock en gång att en låt knasstrade men nu är de borta

den senaste iTunes suger hårt. Verkligen.

Massa problem här med ..kan inte ens skicka över låtar till min iPod.
Finns de andra alternativ till skiten ?

Ursprungligen av Pulse82:

den senaste iTunes suger hårt. Verkligen.

Massa problem här med ..kan inte ens skicka över låtar till min iPod.
Finns de andra alternativ till skiten ?

iTunes 6?

• Medlem
  • Halmstad
  • 2006-09-25 18:19

Exakt samma problem har jag Pulse82 jag kan inte heller lägga över låtar till mp3n..

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-25 18:48

Tråden är flyttad till forumdelen iTunes & övrig mjukvara då innehållet i tråden passar bättre in där.

1
Bevaka tråden