Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte lägga in videos, Videora funkar inte som det ska

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tja,
jag har en ipod video 30gb. Jag kan inte lägga in videos i min ipod. har videora ipod conventer men det funkar inte jag kör t.ex. en musik video där men det fuinkar inte, sen när jag sätter in en musik video på itunes och konventerar där så funkar bara bilden men inget ljud hörs.

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-21 21:59

Jag har förtydligat rubriken i denna tråd. Tänk gärna på att skriva tydliga rubriker som förklarar vad inlägget handlar om. Det gör att fler personer hittar till tråden och att ni får hjälp snabbare.

ungefä samma problem...

Hej, kan tyvärr inte hjälpa dej, men eftersom jag har en fråga angående samma sak.. Såhär är det: Jag kan convertera på videora, men jag får ändå inte in dom på ipoden!??

Jag har samma problem!

• Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-30 14:15

Sök på videora iPod converter så hittar ni de rätta inställningarna..

• Medlem
  • 2006-12-30 15:56

Hittar ni dom klara filerna? För då är det ju bara att dra in dom i itunes? Annars så tar du ju och kopplar in ipoden och går in på filmer från "ipod" fliken i iTunes. Sedan väljer du bara mappen där filmerna är (Videora>videos) och sen synkronisera filmer, alla filmer, sedan UTFÖR i nere i det högra hörnet ! KLART

Ett problem jag har är att om jag har en film i "Imagefil" så kan Videora inte konvertera den:S det tar typ 1 sek sen så försvinner den spårlöst, inget i "videos mappen heller..

1
Bevaka tråden