Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hastighet för ljudböcker

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ett litet "festligt" problem: jag använder min Nano uteslutande för ljudböcker, problemet är att min Nano tycker att jag ska höra på dem i "high speed", dvs när jag slår på min Nano efter det att den varit avslagen ett tag och speciellt om jag har den ansluten till högtalare eller i bilen så envisas den med att börja spela boken i "high speed". Jag måste då manuellt gå in och sätta hastigheten till normalt ... och sedan händer det nästa gång jag slår på den igen. Jag har provad att rensa Nanon och låta "OSet" installeras igen men det hjälpte inte.

Jag har försökt att hitta nåt om detta men inte funnit nåt. Jag har inte en aning om varför den envisas med att göra så här, nån som har en ide om vad som händer.

(det händer även med hörlurar men inte lika ofta och jag har inte hittat något mönster för när det händer, böcker är från Audible)

OK, nu hittade jag lite info om detta, det verkar som det är 1.2 updatern som ställer till det.

1
Bevaka tråden