Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Automatisk Uppdatering av Låtar?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej...
Det är så att jag har en liten fråga till er iTunes experter
Jag använder Limewire för att ladda ner ny musik (förlåt!) och nu vill jag ju ha låtarna från Limewire på iTunes.

Jag vet att de dyker upp som en mapp under delat men jag vill ha låtarna i biblioteket så att de följer med när jag uppdaterar iPoden. Men om jag lägger in alla nu och senare när jag lagt till ny musik så blir det ju lite jobbigt o sitta och lägga in varje enskild ny låt.

Eller fixar iTunes automatsikt detta så att jag inte får dubletter utav varje låt varenda gång som jag ska uppdatera Biblioteket med nya nerladdade låtar?:confused:

Mycket tacksam för svar!:D

Under inställningar i Limewire finns ett itunes-alternativ.
Jag har inget ibockat där och får inte upp något från Limewire när jag kör iTunes, så testa med det.

Då tankar du filerna, musik i detta fallet, till din respektive mapp, och sen enklast lägger du in musik som vanligt i iTunes så synkar den som den ska med dom nya filerna.

Snälla läs ordentligt innan du svarar!
Som du sa så om man bockar i den rutan så kommer Limewire Tunes upp som en delad mapp i iTunes.

Men om jag ska lägga in låtarna som vanligt så går det ju bra första gången men gångerna efter det när jag har ny musik så vill jag ju inte behöva sitta o leta upp exakt vilken musik jag har och inte redan har lagt in på iTunes. För lägger jag in hela mappen igen så blir det ju dubletter....eller?

Jaja, någon annan som har något tips?

Kanske iTLU kan va nåt?
Automatically Sync Your iTunes Library with Any Folder on Your Computer
Har inte testat själv.

1
Bevaka tråden