Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes ->ta bort spellista

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har "Min iPod" till vänster på menyn, och sedan under det står det Musik som innehåller alla låtar som jag har på iPoden (Nano 2G). Och under Musik finns det 4 st spellistor som jag skapade, då jag drog låtar från biblioteket direkt till respektive spellista.
Men när jag nu t ex tar bort innehållet ur en spellista som heter "Rock" t ex, så tas de inte bort från iPoden. När man klickar på Musik finns de fortfarande där, filerna alltså.
Hur gör jag för att innehållet jag tar bort i en spellista under min iPod-meny ska bort fysiskt från iPoden och inte bara spellistan på iTunes?!

Hej
Alla låtar lagras under Musik. Därför måste du ta bort dem därifrån.
Hälsningar Eddy

Men det var väl det onödigaste? Tänk om jag har 10 playlists och vill ta bort bara en eller två? Måste ju hitta alla hundratals låtar som tillhör resp. spellista manuellt då under Musik!?

Elda inte upp dej så där. Håll ner alt-tangenten där du tar bort låtar från en spellista. Då får du frågan om du vill slänga dom från Biblioteket samtidigt.

Ursprungligen av petern:

Elda inte upp dej så där. Håll ner alt-tangenten där du tar bort låtar från en spellista. Då får du frågan om du vill slänga dom från Biblioteket samtidigt.

Tack Peter och förlåt

1
Bevaka tråden