Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes kopierar låtar till ngt annan ställe på Hårddisken?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-10-12 21:29

Jag undrar om man lägger in en låt i Itunes om den kopierar den och lägger den på något annat ställe på hårddisken. Problemet är att jag har väldigt lite minne kvar på hårddisken så jag undrar om Itunes har gjort något, för jag har inte installerad något annat på väldigt länge.
Förutom att uppdatera windows med mediaplayer 10 och lite annat men det tycker jag inte kan ta flera 4-5 gb från hårddisken.

fpi82, prova TreeSize Free 1.78 - VersionTracker för att se var dina Gb tagit vägen.

• Medlem
  • 2006-10-12 22:22

System volume information

Vet du vad detta är för något för den tar cirka 15 Gb helt otroligt mycket för min hårddisk som är på 40Gb (bärbar därför så lite) under den mappen så hittar man en som heter _restore(7A-4511 osv. Kan man ta bort detta utan att något händer?

HELT fel forum för Windowstrassel, men om du kollar Egenskaper på din dator så finns en flik för Systemåterställning...

• Medlem
  • 2006-10-12 23:02

Tack !

Tack, kollade precis ett annat forum, men tack ändå för programmet annars hade jag aldrig hittat detta, verkligen ett STORT tack !

1
Bevaka tråden