Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel ordning :S

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sedan den nyaste iTunes-mjukvaran (7.0.1) kom så har några av de nyrippade låtar hamnat i fel ordning när de kopierats över till iPoden. Det rör sig om t.ex. en låt som istället för att vara överst som i iTunes och på cd:n. så hamnar den sist eller i mitten. Detta är, för mig som pedant, fruktansvärt irriterande . Är det någon annan som har märkt detta och som har en lösning?

Tack på förhand.

Har samma problem men bara med endel album! vansinnigt irriterande när man försöker vara, som du säger, pedant. Har man 600 album eller något åt det hållet - både i iTunes och på iPoden - så vill man ju ha ordning på dem. Artisterna lägger ju låtarna i en viss ordning av en anledning och om jag vill blanda runt i den ordningen så vill jag kunna välja när och hur!
Jag har tyvärr ingen lösning på detta och är lika tacksan som du om någon kan svara på varför i hela fridens dar det skall vara såhär....

Har du också upplevt det sedan den förra uppdateringen till 7.0.1, eller innan också?

Nja... Kan inte svara med säkerhet på det. Men är nog 90 % inne på att det är efter uppdatering av iTunes...
Iochmed uppdateringen märktes lite små konstigheter med uppdateringen av iPoden även i övrigt. Så det är väl som vanligt - i ivern att uppdatera och göra kunderna glada så blir det tvätrom! De missar detaljer och får förvirrade kunder i stället...

1
Bevaka tråden