Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Medlem på iTunes utan kort?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-10-26 21:46

Hur blir man medlem på iTunes Music Store utan att fylla i kontokortsnummer, har bankkort men inte med VISA eller Mastercard. Hur skall jag kunna bli medlem på iTunes Music Store utan kort? Skall inte ha det till att köpa musik utan skall ha det för att hämta albums bilder.

Tack på förhand

Men Googla efter albumbilder på Google Image Search. Där hittar du mer bilder och av bättre kvalitet.
Google Image Search

  • Medlem
  • 2006-10-26 22:48

tack, men hade ju varit smidigre att bara klicka på "hämta bilder" och sedan var det klart, men vill ha kontot till att fixa in spel som jag kommit över

  • Medlem
  • 2007-01-30 12:47

så man måste ha visa eller liknade kort då? vann 5 låtar på iTunes men har inget sånt kort jag kan alltså inte hämta dom?

Jag vet att man inte behöver bankkort om man använder presentkort, borde vara lika för dig skulle jag tro. Prova "Redeem", högst upp till höger på svenska iTunes Store. För du lär ha fått en kod som ska skrivas in, det kan du göra där.

  • Medlem
  • 2007-02-02 23:02

tackar så mycket

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-08 22:00

Jag är medlem helt utan kort. Kanske beror på att jag fick en gift från iTunes av en vän, och då skulle jag göra ett konto.

  • Medlem
  • 2007-02-23 14:17

lyckades bli medlem efter att fått presenkort jag med...man får välja "none" där man väljer kreditkorts alternativ.

1
Bevaka tråden