Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med ipod & Itunes

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har nyligen installerat senaste itunes (7.0.1.8) och efter det så uppstår en rad problem. När jag kopplar ipoden till datorn så blir datorn väldigt långsam, alt. hänger sig helt, Ipoden står och "tickar" och den hittas inte av itunes. Trots att det står "koppla inte från" på ipoden är jag tvungen att dra ur sladden för att datorn ska återgå till normalt igen. Ipoden hittar den dock inte, varken som ikon i "Den här datorn" eller i itunes. Ipoden går (än så länge) att spela normalt, när den inte är kopplad till datorn.
Vad kan jag göra åt detta? Jag har redan testat "restore" eller vad det heter, den varianten där man inte förlorar alla låtar.. Datorn blir även extremt seg när jag kopplar in min externa HD, om detta kanske har ett samband?
Har Windows XP.
Tacksam för hjälp!

Jag har ett motsatt problem, kör också Itunes 7.0.1.8. När jag ska koppla bort min ipod från itunes för att koppla loss den hinner inte displayen i ipoden gå till menyn innnan itunes hittar den igen. Någon mer som har liknande problem?

1
Bevaka tråden