Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

låtarna sorteras ej

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Alla låtar hamnar inte där de ska. Om man väljer en artist så ligger kanske det en utav 5 låtar där, en del hamnar inte där, fast de finns på ipoden, jag har iof spellistor i itunes sorterat med alla artister så jag kan köra via spelistor på ipoden så funkar det, men vad kan felet vara att de inte lägger sig under artist namnet? alla artister i itunes e stavade likadant. de e jag säker på för jag bör nyss ipod på den gamla va allt som det skulle, ch jag har inte gjort några ändringar i itunes...

  • Medlem
  • 2006-11-03 21:23

?

Har exakt samma problem, det enda som verkar hjälpa är att ta bort alla album, vilket är grymt irriterande. Fattar inte varför Apple inte kan göra en ordentlig programvara som alla andra mp3 leverantörer lyckas göra.
Har också skrivit i samma artist exakt, men i vissa fall så kommer inte alla låtar med.

kolla så att de inte är inställda att tillhöra "compilation", finns om du visar info för den aktuella filen.
har du kollat om de finns under Alla för artisten i fråga?

1
Bevaka tråden