quote:Skapades ursprungligen av: Clavius:
quote:Skapades ursprungligen av: Acke:
quote:Skapades ursprungligen av: Clavius:
Vore förresten kul att bjuda några av er trogna "99:are" på någon öl nå´n gång - helt okonventionellt och helt utan anledning (långt ifrån streamade Apple-events eller macmässor). bara för att snacka lite "skit"...
Idéer...?!?
Vore väl en ypperlig idé! Bara helt oplanerat någonstans i Stockholm. Vet iofs inte om jag kvalar in som trogen 99are och därmed kan få delta.
Vet flera ställen på söder som skulle kunna funka, där det e lagom volume och ölen e billig
Går väl alltid att ordna...Vad sägs om Soldat Svejk på Östgötagatan ?! De har förbaskat god öl...
Å hur lever livet i Malaysia, då?
Soldat Svejk...aldrig varit där men vet vart det är. Stället är ju iofs ett mindre problem. Tror att det är svårast få alla på samma plats samma tid... Tror nästan att det är bäst att sätta ett datum lång innan och skapa en egen tråd för just detta. Tänk, massor med folk som aldrig eller sällan träffat på riktigt smälter samman på söder i öl och gemenskap. Nästan så man ska fixa rabatt på stället...kanske senare...
Jag säger söder, snart och på ett riktigt skönt och lungt ställe.
Malaysia, underbart! Kom hem precis och längtar redan tillbaka.
Den produktionen jag var på är mycket speciell. Men lever i en bubbla i två månder. Sedan så är det tillbaka till verkligheten igen vilket blir helt galet...låst mig ute två gånger, sommnat på Big Burger osv...
[ 14 Juli 2002, 00:59: Meddelandet ändrat av: Acke ]