Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

har någon annan fått diagnostik test på ipoden ?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick det idag, startade den som vanligt så var det helt vit bakgrund med svart text, stod typ Diagnostics 1/6 och några bokstäver( hann inte läsa var för oroad för min ipod)

Sen blev det läskigt, typ kom bokstäver och siffror hela tiden sen var jag tvungen att trycka vidare hela tiden medan den godkände olika system , sen ville den att jag skulle testa hörlurarna,trycka på alla knappar i en spec ordning, sen tror jag att den ville att jag skulle sätta in den i dator men det funkade inte så jag , menu+mittenknapp så funkade den igen.

det var lite oroande,någon som också haft detta problemet ?

• Medlem
  • International user
  • 2006-11-07 15:08

startar man om och trycker på bakåtpilen (kommer inte på vad den heter:P) så kommer man in där,

okej , testade igen med alla knappar fast kom inte in...

• Medlem
  • 2006-11-07 16:18

Gör en vanlig reset menu+select, när äpplet syns håller du inne rewind+select. Då hamnar du i "Diagnostic mode", där inne kontrollerar man om de olika funkrionerna (som knappar etc.) funkar. Det är alltså inget som är fel om du hamnade där, din iPod hade nog hamnat i "deep sleep" och därför behövde du inte göra en reset för att komma in i "Diagnostic mode". (antar att du bara startade den normalt, utan reset)

1
Bevaka tråden