Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jävla Itunes

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fyfan för detta program som enligt mig bara ställer till det...
Det är segt på en ändå hyfsat ny dator.
Det hänger sig hela tiden...

Så då sitter man här med en ipod som man inte kan fylla med sin musik.
Satan!

Postar du bara för att gnälla eller vill du ha hjälp?
I det senare fallet kanske du skulle ge lite mera information, typ vilken dator du har, vilket OS, vilken version av iTunes, vad du gör för att få den att hänga sej osv osv.
Anstränga sej _lite_ mao.

Jag ber om ursäkt för gnället...var bara tvungen att gnälla lite...

Jag har en packardbell laptop med intel mobile 1,6 ghz prolle 1 gb minne
jag kör win xp och har den senaste Itunes tror det är 7 ,"nånting".

Problemet är att Itunes slutar svara så fort jag gör någonting. typ om jag importerar en låt så hänger den sig om jag ska uppdatera ipoden så hänger den sig....

mvh Daniel
-edit2-

Ska tillägga att om jag uppdaterar ipoden så tar de första 20 låtarna ca 10 min och sen så låser sig itunes.
Jag har en ipod 5g 30gb version 2 eller vad den kallas

-edit-
Känner mig jävligt dum nu, jag hatar själv trådar som inte säger nått eller med en rubrik som är så barnslig som denna

• Medlem
  • 2006-12-05 15:29

Ohoj!
Har liknande utrustning - Toshiba Tecra Centrino 1,7GHz, 1GB RAM. Har mitt iTunesbibliotek på en separat USB-hårddisk för att inte fylla datorn helt (47GB med låtar). Har lagt alla låtarna på min iPod som är på 80 GB (det gick inte att registrera att man har en 80GB iPod??!) Tycker att iTunes fungerar klockrent (bara lite segt att starta upp). Sedan rullar det på bra. Är det måhända så att din hårddisk börjar bli full? Hur mycket finns kvar? Och vilka övriga program kör du?

jag har mina låtar på en nätverksdisk...kan ju vara nått med kontakten mellan dator och disk som strular..ska undersöka detta...
och disken har 190 gb ledigt utrymme så det kan ju inte va det..

fick upp ett felmeddelande nu när jag skulle föra över låtar:
"Det gick inte att kopiera till skivan "Daniels ipod". Ett okänt fel uppstod (-1303)"

ska nog försöka koppla hårddisken direkt till datorn istället för genom routern kanske där felet ligger.

Först; se till att du har iTunes 7.0.2, inte 7-nånting. Senaste versionen har massor av buggar fixade.
Sen: om du kör trådlöst (du har ju bärbart också) så är det säkert för mycket trafik för att din basstation ska orka.

• Medlem
  • 2006-12-26 19:39

jag har samma problem, iTunes hänger sig hela tiden, hittar inga filer och är totalt värdelöst. Jag har en PC, windows xp, iTunes 7.0.2 och en iPod 60 gb. snälla nån hjälp mig för datorer och tekniska prylar tycker illa om mig

1
Bevaka tråden