Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får man med de nya eller gamla hörlurarna?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-12-05 16:26

När nya shufflen släpptes hörde jag att Apple var sneakna och skickade med de gamla sortens hörlurar, trots att de precis kungört deras nya modell.
Nu är det väl ingen revolutionerande ny modell, men jag vill ändå ha de nya hörlurarna istället för de gamla.
Så, någon som köpt en Shuffle väldigt nyligen, vilka hörlurar fick ni?
Tror ni det är någon skillnad varifrån man köper också, tex Applestore kontra någon random affär inne i stan?

• Oregistrerad
  • 2006-12-05 21:33

Hörlurar

Hejsan Joppe!

Du får de gammla hörlurarna med en kortare sladd. Funkar toppen

Eftersom de lar vara tillverkade och förpackade på samma ställe skulle jag med största sannolikhet säga att det är samma lurar i paketen oavsett var du köper.

hej mina hörlurar till ipoden gick sönder får man nya hörlurar då? jag vill ha samma orginela vita sladden

• Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-27 16:47
Ursprungligen av shiran:

hej mina hörlurar till ipoden gick sönder får man nya hörlurar då? jag vill ha samma orginela vita sladden

Du får förmodligen tillbaka exakt likadana hörlurar som du hade tidigare..

Så det är alltså de gamla lurarna som man får om man köper en gen. 2 shuffle?
Surt.

Har en iPod Photo 20GB med trasiga originallurar (den vänstra luren funkar inte), och funderar på att skaffa en shuffle att ha som substitut till den stora.
Och då kommer jag att använda samma hörlurar till båda poddarna, och jag vill gärna ha de nya lurarna.

Förut, när jag bara hade sett de på bild så tyckte jag att de nya lurarna var mycket fulare än de gamla, men idag/igår så fick jag se min morbrors nano med de nya lurarna som han fick i julklapp.
De var ursnygga! Mycket snyggare än på bild.

Nåväl.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-11 11:59

Jag fick med dom långa lurarna till min First Gen skit sköna

1
Bevaka tråden