Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

sökfunktion?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För rätt länge sedan när det kom en ny updatering för ipod video så skulle det vara en sökfunktion. hur hittar man den i ipoden eller funkar det bara på dem senaste ipod video?

Ja, bara den senaste.

jaha, men när jag bläddrar ibland med den nya uppdateringen så kommer det upp en bokstav på skärmen.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-17 19:59

jo så blir det på de gamla G5 och nano oxo, fasst själva sökfunktionen när man skriver in vad man vill söka efter finns bara i de nya.

jaha, det var ju synd

den är ändå helt meningslös och oanvändbar

Jag har en 5.5G 30gb Ipod. Fick den igår och är överlycklig.
Men, jag får inte upp en såndär bokstav när jag scrollar igenom artisterna eller album, och jag har trotsallt 90 album och runt 40 artister.

Ursprungligen av pontuslun:

Jag har en 5.5G 30gb Ipod. Fick den igår och är överlycklig.
Men, jag får inte upp en såndär bokstav när jag scrollar igenom artisterna eller album, och jag har trotsallt [B]90 album och runt 40 artister.

[/B]
Antagligen för lite för att den ska använda sig av bokstavsscrollern...

Ja, det låter alldeles för lite.

Och jag som häpnas över min stora samling musik. Haha!

Hmm jag köpte min iPod (60) på mellandagsrean och den har ingen sökfunktion vad jag vet. hur ser man om det är en 5.5?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-02-07 07:24

det är en 5g, 60 finns inte som "5,5g"

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-02-08 21:40

Kolla även Alla iPod-modeller under Köpa iPod, där står följande förtydligande om iPod Video (5G):

Citat:

Den nya versionen som kom hösten 2006 har bl.a. bättre ljusstyrka och även stöd för särskilda spel som kan köpas via iTunes Music Store. Den nya versionen har serienummer som slutar på antingen V9K, V9P, V9M, V9R, V9L, V9N, V9Q, V9S, WU9, WUA, WUB, eller WUC.

1
Bevaka tråden