Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

5.5G inte alls så lätt-repad?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej hallå.
För tre dagar sedan satte jag på en skyddsfilm ifrån BestSkinsEver och jag var väldigt, väldigt nöjd med resultatet. Jag kunde inte se den överhuvudtaget.

Sedan dess har jag haft iPoden liggandes i mina (rätt så tighta) jeansfickor utan att fundera så mycket över det.

Hur som helst - imorse när jag dushade upptäckte jag att skyddsfilmen jag satt på Ipoden inte alls satt på Ipoden, istället satt den fastklistrad i handduken jag använt för att torka Ipoden med! :eek:

Jag har alltså i tre dagar använt min Ipod utan något som helst skydd. Och vet ni vad? Jag har inte fått en enda repa! Är det så att 5.5G Ipods inte alls är så lättrepad som alla säger? Jag funderar på att ha Ipoden "naken" i en Apple-socka. Bra eller dålig idé? Har ni några erfarenheter var goda o posta!

Som Morsans G1 Nano, hon har använt den flitigt sen ohon fick den för ett år sedan, helt repfri. :|

Är det någon som har använt en 5.5:a tillsammans med en Apple socka en längre tid och kan berätta hur väl det skyddar mot repor?

• Medlem
  • Höör
  • 2007-01-04 23:17

Nästan.

Tjena Pontus!
Jag har inte använt en sådan Apple-socka som du snackar om, men jag använder något liknande. Jag använder en iPouch från Moshi. Har använt det ett bra tag, och är mycket nöjd! Heller inga repor. Den finns att köpa på iStuff.se

Mors!

Gött! Tror att jag satsar på en BSE på baksidan samt skärmen, Apple socka och en burk AppleSauce när det väl börjar komma repor!

Välkommen till BagIT
De tycker jag har de absolut snyggaste "sock"-fodralen.
Kolla in.
Jag har camou-varianten.

Vad använder ni för skydd för skärmen? Jag funderade över att sköra ut en del av en BSE skyddsfilm, men dem är ju så jäkla repiga!

• Medlem
  • Storuman
  • 2007-01-06 16:54

Invisible Shield..

Kommer inte att köpa en IS kan jag lova.

Funderade på en sånhär: Skyddsfilm 43.50mm x 60.50mm
Någon som har några erfarenheter?

1
Bevaka tråden