Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod från flera datorer

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag har min iPod synkad med min stationära dator och där har jag all musik osv, nu är det så att jag fått en bärbar och vill kunna synka filmer från denna, men det verkar inte som att det går med iTunes utan som att man då måste synka om hela "biblioteket" jag har en del filmer på den stationär med så jag kan inte synka över..

några förslag??

mvh

Varför använda synk överhuvudtaget?

Det theplague syftar på är att om du väljer manuell uppdatering så slipper du problemet med att den synkar om varje gång du kopplar in den till din stationära dator, och du kan dessutom ansluta den till itunes på din bärbara vilket inte skulle vara möjligt annars.

ett problem som jag tog tycker är irriterande är det faktum att om du lägger in låtar i itunes så finns ju risken att du inte hittar dem när du ska dra över den till ipoden om du inte har autosynk.

Ursprungligen av antonholmstedt:

ett problem som jag tog tycker är irriterande är det faktum att om du lägger in låtar i itunes så finns ju risken att du inte hittar dem när du ska dra över den till ipoden om du inte har autosynk.

Hur menar du?
Att de lägger sig nånstans där du inte hittar dem(pga av kaos i id3-taggar, namn etc)?
Hur ska du i sådana fall lättare hitta dem på iPoden?

Nae det jag tänkte på framförallt är ju att man vet ju inte vilka låtar man lagt in ipoden kanske, o då kan det ju vara svårt att hitta dessa i hela itunesbiblioteket, och man vill ju inte ha dubletter genom att markera alla och dra över. Eller kan man ta synkronisera ändå?

Det blir inte dubletter, om du drar in samma en gång till, nej.

1
Bevaka tråden