Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

billig laserskrivare sökes

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ljungby
  • 2007-01-10 13:34

Hej.
Jag använder just nu en bärbar pc från fujitsu siemens, men skall köpa en macbook så småningom när jag fått mitt csn-kort. Innan dess behöver jag köpa en skrivare, och har kommit fram till att en laserskrivare är vad jag är ute efter. Dock inte en färglaser, för det medför ju att priset når smått astronomiska summor för en fattig student.
Någon som kan tipsa om en bra svartvit laserskrivare för ja, max 1 000:- är min budget satt till.

http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=1083308

Jag använder föregångaren E232 tillsammans med min Mini sen snart två år tillbaka och den har fungerat klockrent! Den nya E240 är bara en nyare modell så jag ser inger orsak till att den skulle vara sämre!

/Xerxes42

Du kan köpa min gamla nästan oanvända laser för en tusing.
Det är en HP LaserJet med inbyggt ethernetnätverk, äkta postscript och infraröd mottagare. Är det intressant så skicka PM så ska jag ta fram exakta modellbeteckningen till dig.

Jag köpte nyligen en Brother HL-2030 för under tusenlappen. Fungerat perfekt hittils. Vägde mellan den och en HP 1020 tror jag den heter, blev Brothern pga att folk haft problem med drivrutiner till HPn.

1
Bevaka tråden