Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iphone och ny videoipod

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2007-01-11 16:13

Är ganska nöjd med min E61 men vill väldigt gärna köpa en ny iPod. Man kan ju undra vad introduktionen av iphone innebär för kommande nya ipods. Två saker är väl ganska troliga:

- det kommer nya ipods eftersom det dröjer länge länge innan iphone är tillgänglig överallt.
- nya ipods kommer att utnyttja widescreen/multitouch-tekniken och ha liknande formfaktor som iphone.

Mitt tips är att det blir en special event i feb-mars då nya ipods introduceras. Det kommer att se ut och funka som iphone men vara kortare och lite tjockare med 60GB och 100GB hårdiskar.

Det som talar emot ovanstående är väl att Apple vill tvinga användare som bara vill ha en high-end ipod att köpa en iphone med allt lull lull, kontrakt etc. På sätt minskar de ju risken att iphone blir en flopp.

Vad tror ni?

//mattan

• Medlem
  • 2007-01-11 16:53

E61? Vad är det för något?
BMW 5-serie touring?

• Medlem
  • International user
  • 2007-01-11 17:16

Sorry, Nokia E61, deras Blackberry-kopia.

Ursprungligen av mattan:

Mitt tips är att det blir en special event i feb-mars då nya ipods introduceras. Det kommer att se ut och funka som iphone men vara kortare och lite tjockare med 60GB och 100GB hårdiskar.

Det som talar emot ovanstående är väl att Apple vill tvinga användare som bara vill ha en high-end ipod att köpa en iphone med allt lull lull, kontrakt etc. På sätt minskar de ju risken att iphone blir en flopp.

Eftersom iPhone bara har fyra och åtta gigabyte utrymme så är det många som hällre köper en "riktig" iPod.

• Medlem
  • International user
  • 2007-01-12 12:44

jag gillar inte den blanka metallramen. ge mig mattsvart rakt igenom! eller vitt

1
Bevaka tråden