Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

kopiera sitt bibliotek till mp3 (ej ipod)

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-11 17:40

Hej, finns det ngt program som kan kopiera alla ens filer från itunes till en mp3 spelare som inte är en ipod?
Jag skulle kunna dra alla mappar som finns på hårddisken men eftersom jag inte vill sortera mina låtar på samma sätt som där så blir det ett problem...
Jag skulle vilja överföra så att mappstrukturen blir Genre/Album artist/Album och att alla låtar som är singlar (har albumet "singles" t.ex.) lägger sig direkt i sin genre katalog...

Går det här eller är det bara en dröm från min sida?

• Medlem
  • Lund
  • 2007-01-11 19:37

Ett sätt att lösa det utan att använda ett program är att ha din egen mappstruktur med genre, artist, album osv på din hårddisk och låta iTunes läsa ifrån den (utan att iTunes kopierar musiken till sitt mapp på hårddisken, finns som alternativ under Avancerat) och sedan bara dra och släppa musiken till din mp3-spelare när du lägger till ett nytt album.

Man kan dra och släppa direkt från iTunes oavsett om du låter det ordna din musik samling.
Sen finns det program på Macupdate som t ex. SyncTunes som är helt gratis. Har dock inte provat själv, men det har fått bra betyg av andra.

1
Bevaka tråden