Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
När vi nyligen uppgraderade 99mac till version 3 innebar det massor av förändringar för oss medlemmar. Det tog oss en vecka att göra dom inställningar som var absolut nödvändiga och det återstår fortfarande en del att göra.
Nu skulle vi vilja veta om ni har vant er med nya 99mac.com?
När jag sitter hemma på PCn så får jag en ful ruta som säger "Connection closed by server" när jag skickar saker, typ denna poll. men dom blir ändå reggade..
Sluta mobba min stackars PZ, den kan inte rå för att den har WinXVirus på sej!
Skrevs ursprungligen av William WM När allt är översatt till svenska på ett korrekt sätt är jag såld.
Trist nog kräver det en uppgradering till vBulletin 3.0.0 som ska släppas "snart". Den är i "beta release 2" just nu och ryktet säger att vi får vänta till i början/mitten på maj innan vi kan uppgradera.
99mac är helt klart på G. Den gamla versionen var alldeles för rörig för mig. Fortfarande lite rörigt kan jag tycka, men klart ett stort framsteg. Sedan kanske jag kan tycka att man kunde använda en mindre grad på typsnittet, jag tror man fick bättre översikt då. Kanske ni tänker på gamlingar som jag, men jag tror inte det är nödvändigt. Sen tycker jag fortfarande att graderingen, eller vad det nu är, på medlemmarna är ganska fånigt.