Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka filmer har du på din iPod?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Rubriken säger väl allt.

Vilka filmer har du på din iPod?

• Medlem
  • International user
  • 2007-01-15 19:10

inga, det får inte platts några:P

• Medlem
  • 2007-01-15 19:56

En massa serier bla. heroes,invasion , jackass 2 (ett måste ), miami vice, inte många mer just nu har inte orkat konvertera.

FILM: Sin City, Swingers, Vanilla Sky + filmer jag gjort själv (reklamspotar samt hemmafilmer på sonen)

TV: Entourage och Sopranos från SVT (min EyeTV2 lägger inspelade program rakt in på iPoden), och lite Scrubs från TV6.

Okej, vad härligt. Jag skulle också gärna vilja ha ett tv-kort till datorn, men tyvärr så har vi PC så det blir inget EyeTV här inte. Men snart ska jag köpa en bärbar dator och då kanske jag passar på att köpa en Usb digital mottagare eftersom datorn har Media center.

Film : Hitta Nemo och Hajar som hajar är dom enda långfilmerna jag har sen så har jag mina favoritklipp från youtube på min iPOD eftersom det är lagom längd på sånna om man tittar på rasten eller något liknande.

Tv: Alla Anders och måns program och lite Hipp Hipp. Håller även på att konvertera lite Scrubs.

Funkar den här forumdelen:
http://www.99.se/filmer-pa-ipod/

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-16 17:09

sällskapsresan + en massa vanliga filmer typ sagan om ringen starwars mm

• Medlem
  • Storuman
  • 2007-01-16 19:19

X-Men filmerna men dom är lite jobbigt långa att se på Podden.. Åsså har jag Grey's Anantomy och såklart Scrubs!

• Medlem
  • 2007-01-19 00:50

Filmer:
American Pie The Naked Mile, Jackass Numver Two, Sök, Sökarna 2 Återkomsten och The Pacifier

TV-Serier:
Family Guy S01-S04, Myth Busters S01, South Park S06-S07, Ursäkta Röran vi bygger om några avsnitt

• Medlem
  • Älmhult
  • 2007-01-19 11:33

Simpsons säsong 16
Nu blåser vi snuten
Tog nyss bort The whole ten yards efter att ha sett den.

Har bara sett ett Simpsonsavsnitt så här långt och The whole... Är tveksam till om jag orkar se hela filmer i fortsättningen på den. Några tv-serie avsnitt är lagom. Lite knepigt att få en bra ställning för nacken att se längre stunder på den.

Om, eller när, iPodarna ser ut och fungerar som iPhonen så kan det bli lättare i och med att skärmstorleken ökar. Lite i minsta laget nu.

Håller på att konvertera den första säsongen av The O.C, Scrubs 1-5 och Seinfeld 1-3. Håller med iggy om att det är lite för svårt att titta på långfilmer på ipoden.

• Medlem
  • Torsby
  • 2007-01-23 20:00

Tråden flyttad till lämpligare forumdel.

TV serier:
alla säsonger Scrubs utom 6
säsong 1 av prisonbreak (?)
1 Simpsons avsnitt
3 Greys Anatomy avsnitt
2 chappeles show avsnitt (äger)

Filmer:
Madagascar (kul)
Eurotrip (ett måste)
The 40 year old virgin
The Island
The Longest Yard

Funderar på att slänga in lite Fresh Prince eller säsong 1 av Spin City. Kommer aldrig klara av att ha en iPhone

• Medlem
  • Älmhult
  • 2007-01-28 10:42

Nu blåser vi snuten

Bondoock saints
Thank you for smoking
The holy graal
Fight club
Pirates of the carabian 1 och 2
Crash

mf

1