Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får man inget fodral med Nano G2?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en G1 nu, men ska dra till Asien och behöver därmed bättre batteritid, så då tittade jag på den nya G2 2GB, men ser/har läst att man inte får med något sådant snyggt fodral som man fick med G1an...Stämmer verkligen det? Om det nu gör det, VARFÖR? Jag vet att den är mer reptålig, men ändå, man vill ju skydda display etc.

Men har den andra mått än G1an? Kan jag använda fodralet från G1an? I nuläget ser det ut som jag inte kan få den såld, skänker den nästan men ingen jävel är i behov av en Ipod:mad: ...Tack!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-01-15 19:28

nej du får inget fodral med. du kan inte envända alla skal till gammla nanon, för att det är lite olika mått var dockkontakten och hörlursutaget sitter, också är det inte samma form.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-16 19:55

Du kan annvända det gamla om det är ett sånt som följer med video. Dock inte t.ex. silikon.
mvh

Vaddå Video? Detta ligger väl i nano-delen? Då menar jag ju en nano...

  • Medlem
  • Storuman
  • 2007-01-17 20:03

du borde kunna använda det tidigare nano-fodralet du fick med G1 till den nya, men det kanske blir lite för stort kanske..

1
Bevaka tråden