Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes kan inte läsa innehållet i Ipod-enheten

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Solna
  • 2007-01-22 14:21

Vad ska man göra när en ipod nano inte dyker upp i Itunes? Den här lilla saten har tidigare krånglat, det stod Ok to disconnect och så hela tiden, men det fixade jag genom att trycka lite på menu och så där...nu måste jag bara på något sätt kunna återställa den genom Itunes. Eftersom den ber mig att "Gå till fliken sammanfattningar i ipod-inställningarna och klicka på återställ så återställs Ipod till fabriksinställningarna."

Men det blir ju lite svårt då ipoden inte dyker upp i Itunes så man kan komma in på sammanfattningarna och det i itunes. Har försökt på en annan dator också. Detta är inte min ipod heller, utan en kompis, min fungerar alldeles utmärkt när jag ska föra över och så.

Någon som vet vad man kan göra?

Tack på förhand.

• Oregistrerad
  • 2007-01-22 14:49
  • Medlem
  • Solna
  • 2007-01-22 17:30

Tack så mycket, men har typ testat allt det där tror jag...ipoden är igång och allt, men när man kopplar den till datorn så kommer meddelandet upp och det går inte att få fram ipoden i itunes så man kan återställa den i fliken sammanfattningar. Efteråt så kommer alltid apple loggan upp igen men så laddar man den lite så blir den som ny igen. Väldigt märklig, den är helt ny och allt, hon fick den när hon var i schweiz eller något, hon skulle ha fått musik på den utav någon först, men det var inget när jag skulle lägga in lite nytt och då började problemen på en gång...har provat att uppdatera itunes, gått in i ipoden och gått tillbaka till fabriksinställningarna, men det verkar vara rätt så förgäves...

Kan man fråga på macoteket eller något tro? eller på en apple affär kanske...det är väl dom enda som borde ha den expertisen...

1
Bevaka tråden