Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stänga av allt ljud utom iTunes?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro, Sweden, Sweden
  • 2007-01-22 20:17

Finns det något program eller nån inställning som gör att det enkelt går att stänga av allt ljud utom för musiken som kommer från iTunes? Ibland när jag lyssnar på musik på lite högre volym är det väldigt irriterande när det plingar till jättehögt för att nån säger nåt på msn eller jag får ett mail eller dylikt, då vore det smidigt om man bara med nån knapptryckning kunde slå av/på allt ljud utom just iTunes, istället för att behöva gå in i varje program och stänga av ljudet.

Detour, kanske?

• Medlem
  • Örebro, Sweden, Sweden
  • 2007-01-22 21:31
Ursprungligen av Merovech:

Detour, kanske?

Det ser ju perfa ut! Men det finns möjligtvis inget freeware med samma funktioner?

• Medlem
  • 2007-01-22 22:09

I Systeminställningar kan man stänga av systemljuden. Resten av ljuden brukar väl gå att stänga av i respektive program.

Ja, känns helt onödogt att ha de där ljuden igång iaf.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-23 13:36

Jag har på systemljud på datorn, och kör ut iTunes via Airtunes (Airport Express), och får då systemljuden i datornivå och musiken i stereonivå. Vet inte om Airtunes är ett alternativ för dig, men jag tycker det är kanon!

Vänligen, Ylan

• Medlem
  • Rättvik
  • 2007-01-23 20:46

jag använder också airtunes, som bara streamar ljud från itunes. om det är ett alternativ för dig eller inte beror ju på om du har lust att lägga ut 1100 kr eller inte. jag köpte den bara för att få trådlöst nätverk, airtunes e bara som ett litet plus i kanten

1
Bevaka tråden