Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på bra epostprogram

Tråden skapades och har fått 61 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag har precis bytt från Mail till Entourage och fick genast problem med mail som studsade tillbaka med denna länk i felmeddelandet :http://pobox.com/~djb/docs/smtplf.html.

Min mailleverantör berättar att de haft många påringningar från kunder som har samma problem som jag med Entourage.
Microsoft svarar att Entourage visst avslutar kodningen i meddelandena på rätt sätt.

Microsofts lösning var att jag skulle byta mailleverantör!

Kan nån förklara varför mina mail inte studsar när jag använder OS X Mail men gör det med Entourage och om det är alldeles normalt?

Jag fick upprepade problem med Mail när jag började ha mer än 20000 i min inbox (Mail under 10.3.9). Vid 24000 email i inboxen kunde jag inte längre öppna inboxen. Tvingades importera alla email till Mozilla Thunderbird som dock kan hantera en större mängd mail.

Hursomhelst, jag är på G att uppgradera till Leopard och en ny macbook Pro. Hanterar Mail i Leopard större mängder mail, så att jag ska kunna importera mina Thunderbird mail och återigen börja köra Apples Mail som jag tycker så mycket om! (?)
mvh Jonas

Bevaka tråden