Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Album-art ihopblanadade

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-01-23 01:56

Tja tja! Har ett litet problem, ofta blir album-bilderna ihopblandade, så att t.ex. Johnny Cash-omslaget visas på Norah Jones och så... Det 5-6 stycken som oftast dyker upp på alla möjliga album. I iTunes är allt rätt och så, och den är synkroniserad och så. Inget stort problem men jag skulle gärna se rätt omslag för rätt album... Någon som haft liknande problem? Kör windows om det har någon betydelse...

  • Medlem
  • Öland
  • 2007-01-23 08:15

Jag har samma problem men jag kör mac (senaste programvarur osv)

  • Medlem
  • 2007-01-23 12:04

Alright, spännande, då är vi 2. Ingen som har en fin lösning?

Jag fick samma problem här om dagen. Jag löste det att återställa Ipoden (Meny + Select), men problemet kom tillbaka efter ett par dagar. Då återställde jag den via iTunes och nu fungerar det prima igen.

  • Medlem
  • 2007-01-25 00:58

pontuslun, när du säger att du återställde den via iTunes, menar du att du tog bort all musik från iPoden och la in den igen då eller? Testade med att bara återställa iPoden men det löste sig inte...

  • Medlem
  • 2007-01-25 01:32

Problem löst! Såg under fliken "Musik" i iTunes på iPod-delen att man kunde kryssa av "Visa bildmaterial i iPoden" så det gjorde jag, utförde, och sedan kryssade jag i och utförde. Tog några minuter att lägga in bilderna igen, men nu verkar alla stämma!

1
Bevaka tråden