Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
OK, kanske inte riktigt en switcherhistoria med dock relaterat. Vi börjar nu närma oss datorinköpet med stormsteg. Tittade lite på en Dell, ringde upp honom om ett erbjudande som hade kommit i brevlådan. Bemöttes av stel och tråkig personal som erbart pushade dyra och onödiga komponenter (jag spelade okunnig). Sedan ringde jag till MacSupport i Malmö för att tala med dem om vilka olika modeller som fanns (spelade igen totalt okunnig). Vilken OTROLIG skillnad!
Killen jag talade med var trevlig och pratsam och vi diskuterade lite allt möjligt kring Mac:arna. Ett sånt intryck jag fick. Bara det gjorde att jag beslutade mig. Ska in imorgon och titta på en iMac.
Då hade du tur, här i Sthlm finns det "vissa" Mac-återförsäljare som är bra "stiffa" dom också.
Är inte 97% av 08'orna det då?
Med hälften allvar och hälften skoj MVH Nicke
Nja, trots att jag bor i Sthlm är jag ingen stockholmare. Trots att jag bott här i 7 år träffar jag knappt några "riktiga" stockholmare. Så av dom 97% procenten är nog sannerligen 92% utifrån landet.