Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Micro$ofts nästa offer i kikarsiktet...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google!

Enligt Yahoo News ser Microsoft Google som en konkurrent och vill därför utveckla en egen sökmotor.

"Vi tror att vi kan leverera en bättre produkt som är lättare att använda" säger Bob Visse(n), manager för Micro$ofts MSN Internet service division bla bla bla...

Visst, med de snubbarna som utvecklade Windows och alla andra användarvänliga produkter?

Lycka till säger jag.

Det är nog bara M$ som inte har fattat att Googles sökmotor redan ÄR enkel att använda!

Jag menar hur mycket enklare kan det bli? Du har en textruta och en knapp bredvid som det står "sök" på!

Vad vill de göra? Ta bort sökknappen?

Är ingenting heligt för dem längre..?

kan bara hålla med

visst kan man väl försöka förbättra saker - men det känns som om m-soft är mästare på att återuppfinna hjulet - igen - och igen - och igen

• Oregistrerad
  • 2003-04-03 17:10

jag lovar att allt detta kommer gå runt MSN och .net. Och de kommer inte (antagligen) göra en ny sida. Och kommer att andvända MSN som sök sida.

Citat:

Skrevs ursprungligen av el gringo
kan bara hålla med

visst kan man väl försöka förbättra saker - men det känns som om m-soft är mästare på att återuppfinna hjulet - igen - och igen - och igen

Hjulen som MS återuppfinner är inte runda.

Hört i MS-korridorer:

"Men alla dumma bara går till sidan med sök å ingen reklam på. Dumma dom!"

1
Bevaka tråden