Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mina mp treor har dragit.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2003-04-03 17:39

Och vips så var alla mina mp 3 låtar puts väck!Och jag har ingen aning om varför:confused:

iTunes mappen är helt tom:mad:

Jag tänker inte ställa den dumma frågan: Har du sökt på dom, är dom borta från disken rent fysiskt? Jaha, nu ställde jag frågan i alla fall.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2003-04-03 20:04
Citat:

Skrevs ursprungligen av Mattias A
Jag tänker inte ställa den dumma frågan: Har du sökt på dom, är dom borta från disken rent fysiskt? Jaha, nu ställde jag frågan i alla fall.

Det finns som sagt var inga dumma frågor.Jo jag har sökt.Men icke funnit vad sökt.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-04 02:04

Inte inne i något annat konto än ditt vanliga och glömt bort det?

Är de borta ur iTunes också eller ligger låtnamnen kvar där? Kan vara en ledtråd till vad som har hänt.

Har en kompis som varit med om något liknande, tror jag. Låtarna låg kvar men mappen som låtarna låg i hade fått riktigt konstiga rättigheter och söktes inte igenom.

Du har inte låtit iTunes kopiera över alla låtar till "iTunes Music" mapp och sedan slängt de som låg på orginalplatsen och sedan glömt bort det och slängt "iTunes Music" mappen?
Långsökt? Javisst...

Citat:

Du har inte låtit iTunes kopiera över alla låtar till "iTunes Music" mapp och sedan slängt de som låg på orginalplatsen och sedan glömt bort det och slängt "iTunes Music" mappen?
Långsökt? Javisst...

Brr... men det kan hända när man sitter uppe sent och hackar..

"Låt iTunes sortera din musiksamling" t.ex., lät ju som en bra grej

• Oregistrerad
  • 2003-04-04 07:51

Mina "råkade" bli vanliga textfiler så jag fick helt enkelt knappa dit '.mp3' på slutet så blev det okey igen :rolleyes:

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2003-04-04 16:51

Min iTunes mapp är tom.Men jag tror acke är på rätt spår,delvis.Jag har flyttat med alla filerna en gång.Slängt och tömt papperskorgen.

kan ha blivit något då.Fast jag tycker också att det är långsökt.Håller just på att flytta över merparten från min PC.Mycket,men inte allt har jag sparat till PC:n

1
Bevaka tråden