Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wow !!! Måste bara ha ...

Tråden skapades och har fått 22 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, ja tro inte på titeln för mycket nu bara...

Detta borde kanske ha legat under "Roligt på blocket"
"Skitkul försök på Tyska Ebay är mer rätt"

Snacka om att ha lockande reklam !!!
Ni måste titta på alla bilderna.
Där finns Humorn enligt mig i alla fall.

Roger.

http://cgi.ebay.de/Yamaha-DX7-Synthesizer-Studio-KEYBOARD-KEY-S-Keyboards_W0QQitemZ150085517885QQihZ005QQcategoryZ47039QQrdZ1QQcmdZViewItem

LOL!

Shajht! Han har läst för mycket i Music Store Kölns kataloger ... och en del annat?

• Medlem
  • Sundbyberg
  • 2007-02-02 18:36

Lite anorlunda

• Medlem
  • Eskilstuna
  • 2007-02-02 18:44

Väldigt kul! Är en DX7:a med en massa såna kort till (kanske 7) värd 2000kr?
Trevlig helg

• Medlem
  • Göteborg
  • 2007-02-02 19:22

Frågan är väl vad på bilderna grandpianoguy bara måste ha...

...Ingenting makari, absolut ingenting...

...Det är dock länge sedan jag såg någon lägga så mycket energi på att med så banala medel försöka sälja en produkt. Sedan spelar det ingen roll vad man försöker kränga.
Dessa stackars brudar hade i mina ögon sett lika malplacerade vid sidan av en träsvarv, en spis, en bil, en (osv) som inklippta vid denna gamla DX7'a.

Det jag skrattade åt var de faffliga försöken att få någon att tycka att...

- Wow !!! Måste bara ha.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2007-02-02 19:51

Den tar nog ändå priset.

Grandpianoguy: Nej, det är klart, jag har svårt att förstå hur det skulle få någon att köpa saker. Som tur är så väl musikmarknaden varit relativ förskonat från sånt, värre är det väl med bilar och sånt

Ja nu vart det en helt annan sak ju.

Man skulle kanske ha haft sig ett mickstativ.

Tittade på hennes övriga redan genomförda auktioner.

Vill man ha ett gitarrfodral mer bara för att en naken blondin kramat det?

Ja herrej****r ...

Med tanke på tradera-säljarens omdömen och övriga auktioner så verkar det vara ett vinnande koncept.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-02 21:35

Är det Lena PHs stativ?

Men hallå!!! Det finns väl ingen som idag på allvar tror att något säljer bättre med pinupor? Det är ju bara så fel. Och det är ju det som är grejen. Det blir humor. Det blir så fel att det blir ett skämt.

• Medlem
  • Borås
  • 2007-02-04 00:13

hahahaha.... Fett LoL! ^^

Tres bizarre!

Weird idé, men det har väl visat sig alldeles för många gånger att en naken kvinnokropp kan hjälpa till att sälja det mesta.
Antar att det blir en hel del extra exponering av annonserna genom att de skickas runt såhär på olika forum...

• Medlem
  • 2007-02-04 22:21

Klart ett stativ kan användas som penisförlängare
Eller så tror "folk" att det är just det stativet som tjejen har hållt i.

Ja j-vlar.

Fast om det går att sälja flingor eller potatisar som ser ut som jesu-avbild så kan man väl kränga stativ på detta sätt.

• Medlem
  • Karlshamn
  • 2007-02-05 03:13

Ja j*vlar vad ska man säga

• Medlem
  • Norrköping
  • 2007-02-07 00:15

hahaha, shit vad illa .. brukar det inte vara ett tecken på att nåt är riktigt fel med varan om det är lättklädda brudar i reklamen eller omslagen .. jag tycker det iaf .. eller nån "tuff" kille i "tuffa" solbrillor som ser allmänt trance ut .. haha ..

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-04 20:00
Ursprungligen av Demokid:

Äsch, en sån kan man få gratis; http://www.flickr.com/photos/sepultura/2175229807/

• Medlem
  • Norrköping
  • 2008-02-05 10:16

luftbas är fan min grej, har nog gjort mig skyldig till det alldeles för många gånger

1
Bevaka tråden