Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod "Skalet" på bakisdan sitter löst!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Från den dagen jag har fick min ipod video så har "skalet" på baksidan vart löst så man kan röra det fram och tillbaka! Ibörjan när jag fick den så tyckte jag det var konstigt men jag brydde inte så mkt om det tills senare när en kompis fick en likadan så var det inte samma problem, hans "plåtskal" på ipoden satt fast bra!.

ipoden funkar fortfarande men det är hur iriterrande som helst när man håller i den m.m. Vad ska jag göra? Ska jag kräva en ny?

Vore tacksamt att få ett eller flera svar!

Självklart plocka ut en ny på garantin.

Det var ett tag sen jag fick den! Tänk om dom kmr ut med ett svar som om att det var jag som hade orsakat det eller att jag gjorde så för att få en ny? Eller igentligen varför skull jag vela ha en ny om den funkar bra? Det är Bara det med "skalet" som är problemet! Men jag ska försöka..

Precis, du SKA ha en ny.
Synd att du inte gick med den direkt.
Men det är ju bara att säga att du "trodde det skulle vara så, tills din kompis köpte en som det inte var så på".
Du har rätt till en ny helt enkelt.
Försöker dom med nåt annat så är det bara att hota med konsumentombudsmannen.

Haha joo! Ska nog ladda över alla mina 10 000 låtar till datan först annars vore det jobbigt =P

Känns som att många kör annan iPodprogramvara typ Anapod eller liknande, och inte har låtarna å iPoden på datorn. Eller har jag fel? Personligen skulle jag aldrig köra det så, möjligtvis kanske om jag hade en 80GB iPod full och en laptop.

Jag har inte låtarna på datorn utan de flesta har jag enbart på ipoden...varje dag får inledas med en bön om att ipoden inte ska gå sönder

1
Bevaka tråden