Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Importerade bokmärken syns inte under fliken bokbärken i Firefox. HJÄLP!!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2007-02-10 11:54

Hur jag än vänder och vrider på bokmärken från Firefox på min gamla hårddisk så kommer de inte upp under fliken bokmärken i Firefox på min nya hårddisk. Efter att ha exporterat dom från min gamla disk så finns de inte under den fliken heller. Man skulle kunna säga att jag sas har skitit och trampat i det!:confused:

• Medlem
  • International user
  • 2007-02-11 11:19

Yes! Nu har jag lyckats med det och det var löjligt lätt. Vad man kan fråga sig är varför det inte fungerade innan och vad jag gjorde annorlunda? Som det var nu hade jag redan flyttat över mappen med bokmärken från min gamla hårddisk till min nya (sitter i samma burk) och lagt mappen i bibliotek-application support-Firefox-profiles. Då syntes inte bokmärkena under fliken 'bokmärken'. Nu gick jag in under 'bokmärken' och sedan 'ordna bokmärken' därefter 'importera'. Sedan gick jag till mappen på min nya disk och hämtade bokmärkena. Så egentligen så importerade jag redan importerade bokmärken. Allt är nu lugn.

1
Bevaka tråden