Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

laddningsproblem

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-02-15 13:00

Hej !

Har skrivit i en liknande tråd, ang ipod och kyla. Men upptäckte lite nya problem som jag tyckte förtjänade en egen tråd.

Min ipod verkar inte bli laddad. Jag stoppar i laddaren, och nästan på en gång så säger han "charged" och batteri stapeln är nästan full. Sedan går den att ha igång ca 1 minut innan den dör och klagar på att batteriet är slut.

Har provat att haft den på laddning över natten nu, se om det blir nån skillnad när jag kommer hem. Men är detta ett vanligt problem? eller är det bara jag som haft otur med min ipod? Skall de inte vara funktionsdugliga mer än ett år?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-15 16:26

Har inte hört om detta förr. Det brukar ju bara vara att den bangar p.g.a. kylan.
Testa Reklamation!
/mvh

  • Medlem
  • 2007-02-20 14:16

Provade att ladda poden i ca 24 timmar. Blev lite mer. Fick då ut ca 1timme och 45 min musik lyssnande. Tycker det känns lite dåligt. En annan lite mystisk sak var att batteri inikatorn hela tiden visade fullt. Helt plöttsligt så dog den bara och gick inte att få igång igen.

Om man skall reklamera, kan man gå till nån appelbutik, eller där jag köpte den? (Siba) har hört att de inte är så pigga på återköp och kundvård...

  • Medlem
  • 2007-03-15 11:55

Gammal tråd, men tänkte iallafall berätta vad som hänt.

Lämnade in min ipod till en apple store butik och veckan efter så kunnde jag hämta ut en ny.
Sådan kundservice gillar jag och kommer att ha i bakhuvudet när det är dags att skaffa en ny mp3spelare/dator...

1
Bevaka tråden