Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

senaste updaten

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena!
Det har ju kommit en ny update till spelaren med buggfixar. När jag laddade ner var det kort med tid, så jag kollade inte vad det var för fixar. Är det någon som vet, alt. någon som vet var man kollar, i efterhand?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-02-16 14:19

Apple brukar vara hemliga med vad som är åtgärdat, oftast säger de bara att det är olika förbättringar och buggfixar som gjorts, och så får användarna själva upptäcka resten...

Vad tråkigt, eller spännande, beroende på vilket humör man är på antar jag.

Tack!

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2007-02-16 19:18

Kunde inte hitta någon changelog heller. Har dock märkt att min röda nano inte längre har nano-ikon/bild i iTunes, och min Nike+ verkar ha tappat kalibreringen samt uppför sig lite underligt i övrigt…

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-04-13 15:36

vad är en ''bugg''

Ursprungligen av samoth:

Tjena!
Det har ju kommit en ny update till spelaren med buggfixar. När jag laddade ner var det kort med tid, så jag kollade inte vad det var för fixar. Är det någon som vet, alt. någon som vet var man kollar, i efterhand?

Nej, men en hel del buggar kvar i min nano g2 trots uppgradering. Lite trist att Apple inte har bättre mjukvarukvalitet samt att de är oärliga/oöppna med vad de egentligen håller på med när det gäller deras mjukvara.

1
Bevaka tråden