Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Monitorer på budget

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Jag ska köpa ett par aktiva närfältsmonitorer. Jag har kollat in Alesis M1 520, Esi 04 / 05 och några modeller från M-Audio. Vad rekomenderar ni? Har inte hur mycket stålar som helst och vill inte köra passiva högtalare då jag inte har något bra steg för det.

Det finns nog en hel del trådar i ämnet. Den som söker skall finna som det heter...

Ursprungligen av CarbonSteel:

Det finns nog en hel del trådar i ämnet. Den som söker skall finna som det heter...

Vad är det för vits med ett forum med den typen av svar?

Är övertygad om att det var ett svar i all välmening.

Vad är det för vits med ett forum om man inte vill nyttja det? Visst kan du vänta nån dag på att svar ska trilla in, eller så söker du och får massa bra tips på störten.

Välj själv.

http://www.99.se/ovrig-hardvara/132234-monitorer.html?highlight=monitorer+budget

Det är ett rätt vanligt spörsmål så som stammis kan det kännas som att man upprepar sig och istället hänvisar till sökmotorn. Nåväl, finns tokmycket bra information att gräva upp, hittar du inte vad du söker så finns det bra med folk som kan ge dig råd och tips.

1
Bevaka tråden