Jo... Hehe... Jag har ju inte köpt Warcraft 2 sex gånger utan anledning! (CD-Skivorna gick bara sönder som smör i skolsken! )
Det är så här att även om datorn stått på nästan hela tiden sen Februari så har jag så klart aldrig tappat den! Jag har aldrig tappat min iBook! Min Compaq har jag däremot tappat ett fåtal gånger... Men aldrig min iBook! Praktiskt taget så har den aldrig lämnat rummet den stått i! Jag var hemskt rädd för att göra något med den.. jag menar -- den hade just gått sönder och jag ville inte att den skulle gå sönder igen!
Snackade med Apple Support på telefon idag. Så jag ska ta med mig den till Tekno IT-center som är Apple Authorized Service Center imorgon för reparation.
Usch.
Micke W, tack för tipset. Men tydligen så dog hårddisken! Jag kunde inte ens installera om Mac OS X Jaguar på den, eftersom det inte fanns någon hårddisk att installera på. Samma sak med Disk Control.
CyberPet, tur nog så har jag två månaders garanti kvar. Jag överväger starkt för ett köp av AppleCare nu efter denna historia!