Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har en k800i som jag har använt med isync med hjälp av ett plugin. och nu uppdaterade jag osx och när jag försöker starta isync så får jag upp dialogrutan som är bifogad. är det någon som har samma problem, vad gjorde ni? vad skall jag göra?
tack för hjälpen...
Jag har en k800i som jag har använt med isync med hjälp av ett plugin. och nu uppdaterade jag osx och när jag försöker starta isync så får jag upp dialogrutan som är bifogad. är det någon som har samma problem, vad gjorde ni? vad skall jag göra?
tack för hjälpen...
Det är väl bara att göra som det står i dialogrutan: flytta eller ta bort. Det finns andra trådar på 99/mac som behandlar samma ämne och har samma förslag.
Använde mig av en plugin tidigare för att kunna synca min k610i via BT med iSync. Denna har jag nu tagit bort och använder mig av iSync´s inbyggda stöd för k610i. Detta fungerfar utmärkt för mig, inga problem alls, betydligt bättre än tidigare då jag hade en del problem. Har inte gjort några speciellt inställningar utan det var bara att tuta och köra som vanligt.