Ja ni vana mac användare är kanske inte imponerade men som nybörjare är jag mäkta imponerad.
Jag gjorde världens dummaste sak som direkt hade lett till att jag hade tryck på powerknappen på min gamla PC.
Jag markerar alla mina musikvideos 600 st. Och väljer visa info. Det går jättebra men sen råkar jag dubbeklicka på alla 600 markerade musikvideos. Jag tänkte direkt "fan nu kommer det krasha". Men det roliga är jag har en musikvideo som är .vob som då öppnades i VLC. Denna låten spelades felfritt utan ett ända hack på ljudet (bilden kunde jag inte se då hela skärmen blev skylld med öppnade quicktime fönster). Quicktime krashade visserligen när den hade kommit till T vilket innebär ungefär 500 Videos. Vilket är helt klart förståeligt. Men krashen gjorde ingenting. bara quicktime som avslutades vilket visserligen var rätt skönt då jag slapp sitta o stänga fönster. Men som sagt att den videon i VLC bara körde på som vanligt är helt sjukt.
Skulle man råka öppna 2 videos samtidigt i windows så hade man ju hunnit bli gråhårig innan den hade tänkt klart. Och jag är bara 23....
PS. Tag gärna bort min andra tråd råkade blir dubbelt. DS