Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LOTRO problem.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har försökt hitta hjälp om detta överallt. Hoppas någon här kan hjälpa mig.
Jag kör betan på lord of the rings online för windows. MEN det är nån form av grafik-issue.
Har testat det på brorsans PC, det flyter på bra. (Han har oxo ett ATI x1600-kort i sin burk)
Lika mycket minne o ungefär lika snabb processor.

Jag kör spelet nån minut, men sen börjar det sega nåt hejdlöst. Om man drar i ett fönster så är det några centimeter efter.. jäkligt svårt att förklara. Trycker på en "ok"-knapp i spelet så tar det en halv sekund innan det händer något. Det är precis som spelet är 1 sekund efter hela tiden.
Det verkar som det är för att jag har en iMac..

Är det någon som har samma problem, och vet hur man ska lösa det ?

Det känns som att det är drivrutinerna som följer med bootcamp som är lite gamla..
Nån som vet hur man fixar fristående drivisar ? Datorn vägrar att ta emot ATI's drivrutiner som finns på deras hemsida. Den säger att den inte hittar grafikkortet.

Tacksam för svar!

Vad för X1600-kort har brorsan? Finns ju XT, Pro, SE etc. Tänk också på att X1600-korten i iMac och MacBook Pro är mobility-kort. I första generationens MBP så är dessa dessutom nerklockade.

Tycker dock att det verkar vara ett allt för stort prestandaglapp mellan din och din brors dator för att detta ska enbart på det.

Det är väl av denna anledning det finns betaversioner - för att ta fram buggar och andra problem. Rapportera till utvecklaren så kanske det rättas till i den skarpa versionen.

1
Bevaka tråden