Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

tvungen att göra en reset för att få ipoden att starta

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon mer som har problem med att ipoden ibland inte går att starta så man måste göra en reset för att kunna få ingång den ?

Du menar inte när den hamnat i "djupläge" när den inte använts på ett dygn eller två?
Där Äppletuppstarten alltid tillämpas. Alltså, det tar ett tag att starta upp den och äpplet syns på displayen...

det kan hända efter en natt eller efter bara några timmar, o då går den inte o starta genom att hålla nere "play" knappen utan man måste göra en reset för att få den att starta.

Testat hålla nere/trycka på mitt-knappen?

• Medlem
  • 2007-04-17 20:50

jag har haft det problemet! :S assjukt.. enda sättet att starta är att reboota sådär som du sa

hjälper det alltså inte för dig att trycka på mittenknappen? Om den är i djupläge så är mittenknappen det enda sättet att starta den på, förutom reset då förstås.

• Medlem
  • 2007-04-19 00:21

Hmm.. hur länge ska man trycka då? för jag brukar isf få hålla inne den aslänge.. men saken är att det händer ibland.. ibland kan den ha varit avstängd i 2 veckor.. så funkar den att starta.. men ibland räcker det med typ en natt så startar den inte :S

Vad menar ni med resetta? Hålla in play/pause?

1
Bevaka tråden