Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När är Steve Jobs keynote?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-01-06 11:17

Argh.
Trodde att expot var idag men usch så fel jag hade.

Det jobbiga är att jag ska jobba imorgon. Första och enda dagen jag ska jobba på flera månader och så råkar det bli samma dag som expot är.
Jag som hade sett fram emot, att som förra året, kolla på en streamad version men så blir det ju inte..

Man kan ju streama det i efterhand men är det någon som minns hur lång tid det tog innan man kunde göra det förra året?

Keynotet är väl klockan 3 svensk tid eller?
Jag slutar 5 och det vore kul att undvika alla Macsidor tills man har sett det..

Ta det lugnt

Njae, klockan 15 lär det inte vara. Det skulle innebära att Jobs höll sitt keynote klockan 6 på morgonen lokal tid.

På Macnytt skriver de att keynoten börjar klockan 18 svensk tid. Det låter väl rimligt. Det motsvarar klockan 9 lokal tid i San Fransisco.

Om du inte har alltför långt hem från jobbet borde du både hinna poppa popcorn och se sändningen direkt.

[ 06 Januari 2003, 11:28: Meddelandet ändrat av: Göran Segeholm ]

Du kan ta det lugnt, det är kl 18.00 i morgon kväll.. Så du hinner se det.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: romanenko:
Argh.
Trodde att expot var idag men usch så fel jag hade.

Det jobbiga är att jag ska jobba imorgon. Första och enda dagen jag ska jobba på flera månader och så råkar det bli samma dag som expot är.
Jag som hade sett fram emot, att som förra året, kolla på en streamad version men så blir det ju inte..

Man kan ju streama det i efterhand men är det någon som minns hur lång tid det tog innan man kunde göra det förra året?

Keynotet är väl klockan 3 svensk tid eller?
Jag slutar 5 och det vore kul att undvika alla Macsidor tills man har sett det..

Inte ett rätt, du har inte kollat så många andra trådar här på 99mac va?

Det har stått om keynoten här och här och här och här.

Argh, jag ska på LotR:TTT kl. 19, så jag missar det ju... får kolla på eftersändningen när jag kommer hem, lär vara lagom trött på jobbet på onsdag...

• Oregistrerad
  • 2003-01-06 22:12

Härligt!!
Det var troligen New Yorkexpot som jag såg förra gången (då det började klockan 3).
Klockan 18.00? Ho! Perfekt.

OK. Imorgon kväll blir det coca cola och avstängd telefon.

1
Bevaka tråden