Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Final Cut Studio 2 ute nu!

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-16 21:19
Ursprungligen av afBarrlycke:

Här kommer en halvdum fråga: Final Cut pro för Pc , WinXP - det är något de aldrig komemr göra?

Sätter min hatt på att detta aldrig kommer att hända. Apple säljer alldeles för många stora dyra Mac Pro genom FCP. Anledningen till Safari på Windows är att Apple tjänar på om öppna webbstandards sprids.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-08-13 12:49

Tveksamt. Men man vet aldrig! Safari finns för PC nu och det va väl ingen som väntade sig det? Men å andra sidan så finns det rysligt många andra alternativ för pc...så jag är tveksam till det!

Gillar Final Cut Pro, men sitter på PC numera på jobbet och hemma, så det är inte mkt o göra åt saken. Studiodatorn är ju mac men där sitter jagi nte med någe videored. och leker.

men som du säger, finns ju annat för pc.

Hej!
Har en dum fråga bara, går det att göra så att det funkar på Windows?
Jag har nämligen precis fått en ny dator med Windows Vista.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-05 14:58

Förut stod det: The world of Final cut 500000 eller liknande. Nu står det 1 miljon. Inte illa. Undrar när FCS 3 kommer, i April är det 2 år sedan FCS2 kom ut.
http://www.apple.com/finalcutstudio/

2007 SCRI study, Final Cut made up 49% of the US professional editing market, with Avid at 22%

Förvånande siffror, vad använder resterande 29%?

Bevaka tråden