Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhoto(killer) från Adobe...??

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Höganäs
  • 2003-01-07 00:17

Kolla här:
http://www.adobe.com/products/photoshopalbum/movie_qt1.html (QT-film)

Windows only
Har en del finesser som iPhoto borde ha.

Citat:

quote:When browsing by date you can quickly jump to a certain date by clicking on the timeline which runs along the top of the main window. Additionally you can drag the sliders at either end of the timeline to narrow down the range of images shown. Use of the timeline can be combined with any of the other find features

(Håller tummarna för iPhoto2 ikväll...

)

Annan länk för mer info.

Hittat på MacNN

[ 07 Januari 2003, 00:28: Meddelandet ändrat av: Micke F ]

• Medlem
  • Piteå
  • 2003-01-07 13:57

fy fan vilken skitreklam dedär var! :rolleyes:

• Medlem
  • Höganäs
  • 2003-01-07 14:02
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gadd:

Visst var reklamen kass, men produkten i sig verkar helt OK.
Kostar dock 50 $ och jag tror nog iPhoto 2 (när det kommer) har en del finesser som matchar.
Tycker iPhoto i den nuvarande versionen brister när man har lite fler bilder. Just nu har jag drygt 1500 bilder och det är ju inte direkt blixtsnabbt...
Dessutom blir jag tokig på att programmet avslutas när man stänger ned fönstret. Det är väl inte Windows jag använder!

Ser fram mot kvällens uppdatering (?)!

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Micke F:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gadd:

Visst var reklamen kass, men produkten i sig verkar helt OK.
Kostar dock 50 $ och jag tror nog iPhoto 2 (när det kommer) har en del finesser som matchar.
Tycker iPhoto i den nuvarande versionen brister när man har lite fler bilder. Just nu har jag drygt 1500 bilder och det är ju inte direkt blixtsnabbt...
Dessutom blir jag tokig på att programmet avslutas när man stänger ned fönstret. Det är väl inte Windows jag använder!

Ser fram mot kvällens uppdatering (?)!

Jag tycker iPhoto som det ser ut just nu har flera brister. Jag skulle gladeligen betala 50$ för iPhoto 2(?) om det fick samma funktioner. Tidslinje, bildtillsnygging, bränna backup på cd, visa bilder på cd och möjligheten att skapa kalendrar är några riktigt bra funktioner.

1
Bevaka tråden