Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Som arrangör borde jag väl ha lite bättre koll, men jag är faktiskt inte helt säker på alla. Men detta är vad jag tror: Från vänster till höger Narogh, Adrian B, TECHNIC, vet ej, lufra, Mikael E, larsgunnar. Och så har vi alltså Samul som var bakom kameran.
Minnas att vi diskuterade att det borde finnas en kunskapsbank för nybörjare och alla som switchar till Mac.
Vi berörde bland annat försöken till en 99mac Wiki. Jag nämnde då att det fanns en användare här på 99mac som gjort en hemsida för nybörjare på mac. Jag har hittat sidan nu Mac For Beginners(På engelska), det finns också en liknande på svenska SwitchersGuide
Mac For Beginners var fin. Den är snygg, men det är också något aningens pedagogiskt över formgivningen, som jag gillar. Switcher's guide verkade vara en bra början. Jag vet inte vad det är jag skulle vilja se, kanske en gigantisk lista på samtliga förekommande kortkommandon ö h t. Nej, det låter inte rätt. Men ganska roligt om man skrev dem med de enklaste först, och de längre (t ex zappa PRAM) senare. Cmd-Shift-Alt-Ctrl-N-3-R-D...