Om ni som hanterar denna sida undrar vad det är som får oss att hänga kvar, så kan jag berätta en liten historia ...
99mac var när jag kom hit en gldgruva för information, tips och meningsutbyte - där jag kunde ventilera saker med vem jag ville, där jag kunde ställa kloka och korkade frågor utan att bli påhoppad eller ignorerad -väl avmätta svar som gav mig någonting var den största anledningen till varför jag stannade ...
Efter ett tag uppplevde jag 99´s själ om man så vill, med alla dessa kloka ´old-timers´ som ställde upp i vått och torrt, jag blev förvånad över toleransen och kunskapen - att den var så hög ...
Sen kom ihopslagningen, denna i samband med Björnströms frånvaro, mats frånvaro, Adrians frånvaro gjorde att en stor del av själen flög ut genom fönstret förvirringen var stor, tappade bort min "status" och kunde inte riktigt se min plats här längre ...
Men på grund av 99:an och dess långa bra renommé valde jag givetvis att finnas kvar - för att se vart det barkade, jag måste säga att valet var ganska.
Efter ett tag verkar det som både Björnström och Adrian blir superaktiva igen, min status är åter, och mitt engagemang är åter på topp (så topp nu det kan vara)
Tänkte att ni kanske ville veta det ...
/Tangen