Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tjena, det e så att jag ska köpa en ryggsäck av en polare och den är till för ipod men förra generationes med den extra ingången brevid hörlurs intaget ifall ni förstår vad jag menar (Finns på första gen ipod mini). och då är det en kontakt man ska sätta in i ipoden för att kunna byta låt,höga sänka volymen mm, och det är en sådan gammal kontakt, och den ingången finns inte på ipod video.:( finns det något tillbehöver man kan köpa någon stans så man kan koppla in den på ett annat sätt så man får funktionerna?
Har jag förstått det hela rätt: Du vill kunna använda en iPod Video tillsammans med en fjärrkontroll för iPod G3/G4? Jag tror inte att det att det finns nån adapter för det tyvärr.
Det är knappar på ryggsäckens "snören" eller vad det heter som gör att ryggensäcken sitter fast...
men finns det några sidor, eller nån affär att ringa och fråga
Det är knappar på ryggsäckens "snören" eller vad det heter som gör att ryggensäcken sitter fast...
men finns det några sidor, eller nån affär att ringa och fråga
Apple Store? Men troligtvis finns det inte någon befintlig lösning på ditt problem, även om det kanske går att ordna om man är lite händig med lödkolven.