Witty:
Tack, det var bra kritik må jag säga.
Tankarna och länkarna är inte kodade, därav problemen, men det vet såklart inte du.
Shopen är nedlagd och oarbetad sen flera år tillbake...
Jag vet dock inte hur pass bra det blir med att göra sidan smalare, för då känns det inte som att det får plats med brödtext.
Angående citaten så var det från början meningen att det skulle vara ett gäng som skulle slumpas fram, men sen blev det aldrig av, I guess you know the story
Men nu har jag designat om den och tänkte göra klart den faktiskt.
Angående navigeringen så tycker jag den är ganska självklar (fast det kan ju bero på att det är jag som kodar förstås), för att bara för att menyer som ligger sådär oftast ser jävla blingbling ut så tycker jag fortfarande att det är det självklara stället. Dock kanske det skulle vara bra om jag tog bort pilarna för att få en ännu mer meny-ig känsla, för det är det jag misstänker gör att du fick känslan av plats-markering.
Färgen: Är det det gråa du menar att jag borde byta mot något bättre? Jag vill inte pastella sönder sidan helt och hållet, och det är skönare för ögonen att ha svart text på "vit" bakgrund. Och det är väl det närmaste jag kom utan att bajsa ned designen, tänkte jag, men nu har jag ju designat om, och lämnat den att vara som den var, men du har kanske rätt någon färg i samma skala kanske skulle kunna funka.
Jag ska klura lite på det.
Tack så mycket för kommentarerna.