Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppgradera interna disken i MacBook eller köpa externt?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en MacBook med 80GB och jag får inte plats, bara dom vanliga programmen tar ju upp en hel del, sen lite musik i iTunes och nåt dvd-projekt så är disken full. Har inte ens plats med bootcamp partition längre, så vad gör man?

Köper en 500GB extern och lägger all musik/film/bilder dvs alla data där (nackdel; tar jag med mig bara datorn så har jag inget kul på den alls, då måste jag ta med den externa).

eller

Köper en 200GB intern och hoppas att jag fixar att byta, borde jag ju göra (fördel; jag får med mig musik och sånt när jag har med mig daorn. nackdel; mindre totalplats dock).

Vad gör man???

Varför inte köpa båda? Om du nu resonerar att du kanske klarar dig med en intern 200gb, varför inte köpa en extern 250gb (som är billigare än 500gb) + 200gb intern? Dessutom lär du ju behöva en backupdisk om du inte redan har en, vilket gör detta alternativ ännu bättre.

• Medlem
  • Lund
  • 2007-05-13 07:50

Köp en extern ha itunes/iphoto där och köp sedan en ipod som du tar med när du reser!

1
Bevaka tråden